"אם תחפש באדם - אדם, תמצא מלאך!"

א' הוא ילד בכיתה ב' שגדל בבית שמוכר לרשויות על רקע משפחתי מורכב וקשה.
הילד בעל המבט הנבון והלב הטוב סובל מבעיות רגשיות, חברתיות ולימודיות.
שנה מטלטלת עברה על א' שהתכנס בעצמו, מאחר והמקום הבטוח והיציב שלו התערער.

ילד מופנם מבודד,הנמנע ממפגשים עם ילדים אחרים ובעל דימוי עצמי נמוך.
קלרה קבעה איתו סדר יום. פותחים את המפגש בשיחה ומדברים על מה מתוכנן במהלך היום.
חלק מהזמן מוקדש למפגשים של אחד על אחד בכיתה ולאחר מכן פעילות עם ילדים, דבר שמאוד תרם לו
חברתית ורגשית, קלרה דאגה שכל מפגש יקבל אופי אחר,מעניין ומהנה.
לפעמים עשו פעילויות שונות ויצאו לטיולים, היפה אצל קלרה הוא, שתמיד הגיעה לכיתה לפניו כדי לתת לו את
התחושה שהיא מחכה לו.
הרגישות והאכפתיות האמיתית שלה כלפיו גרמו ליצירת קשר מדהים בניהם.
רצינית ונחושה עם המון סבלנות והכלה גם כשא' איחר למפגשים, לפעמים משמעותית, שלא באשמתו, היא תמיד קיימה איתו מפגש מלא ונתנה לו הרגשה נעימה.
לאורך כל הדרך שיתפה את הצוות החינוכי בהתקדמות שלו, וביקשה לקבל כלים והכוונה כדי לדייק את עשייתה עד כמה שניתן.
מילד סגור, נמנע חברתית ונוטה להתפרצויות זעם הוא הפך בזמן קצר לילד אחר, משתף פעולה מתחבר עם ילדים אחרים יותר פעיל וחיוני.
נקודת המפנה המשמעותית התרחשה בפעילות יום האם, הוא שיתף פעולה עם אימו ועם קלרה, השתתף ושמח בנוכחות האחרים.
"די מהר הבנתי באיזה אוירה ביתית הוא גדל. בית שיש בו אי שקט. היה חשוב לי לעטוף אותו ולגונן עליו ושיבין
שבאמת יש כאן מישהו שרואה אותו ואכפת לה.
זו הפעם הראשונה שלי בחונכות פר"ח. המטרה שלי הייתה להקל עליו את נסיבות חייו הקשים.
אם זה במשחק, במפגשים שונים, בתשומת לב, בשיחות, במשחקים וכמובן בעזרה בלימודים.
כך התפתח ביננו קשר חם ואוהב וקשה היה לי להפסיק את החונכות בחודש מאי, לכן המשכתי"
קלרה עשתה עבודה יוצאת דופן מול הצוות החינוכי,
היא פעלה בכל המישורים מעל ומעבר למצופה,
נתנה לא' את כל ליבה ואהבתה ועל כן היא ראויה
להיבחר כחונכת מצטיינת.