"יצחק יצר קשר מקסים עם התלמידים… הוא חונך רציני, סבלני מאוד ובעל מוטיבציה גבוהה. אין ספק כי ליצחק היה חלק משמעותי בהתקדמותם ובהצלחתם" (יועצת בית הספר)

הכירו את יצחק וורקו, חונך בפר"ח בפרויקט מרום אשר שובץ לחונכות קבוצתית בבית ספר במרכז הארץ. אוכלוסיית התלמידים המגוונת כוללת בתוכה לא מעט תלמידים הזקוקים לחיזוק בלימודים. החונכים בפרויקט מגיעים לבית הספר בשעות הבוקר, מוצמדים לכיתה מסוימת, ומוציאים קבוצות של תלמידים ללימוד פרטני מחוץ לכיתה. מעבר לעזרה הלימודית הרבה שהחונכים מעניקים לתלמידים, הם גם מהווים עבורם מודל ודוגמה, על ידי יצירת קשרי אמון וחברות.

 נספר לכם בקצרה את סיפור החונכות של יצחק, שזיכה אותו בתואר "חונך מצטיין":

בילדותו עלה יצחק מאתיופיה והוא הראשון במשפחתו שהמשיך ללימודים אקדמיים. המודעות כי משפחתו תומכת וגאה בו מאוד, גרמה לו להשקיע מעל ומעבר בלימודיו ולשאוף למיצוי כל יכולותיו. מתוך תחושה עוצמתית זו, יצחק הגיע לחונכות בפר"ח. יצחק שידר בעקביות לתלמידים שאכפת לו מהם באופן אישי, הרבה מעבר לציונים. הוא הפך את המפגשים הלימודיים לחוויה, והשקיע בבניית מערך שיעורים דינאמי, כך שכל תלמיד ותלמידה יוכלו להתקדם בחומר הנלמד בהתאם לקצב האישי שלהם ועל הדרך גם יוכלו לקבל תשומת לב אישית.

התלמידים הרגישו את האותנטיות של יצחק ונתנו בו אמון מלא בחזרה.

מעבר להכל, גם בזמן ההפסקות יצחק נשאר עם התלמידים, ישב ושוחח איתם. עם אינטליגנציה רגשית גבוהה, ידע כמה השפעתו עצומה, במיוחד עבור תלמידים יוצאי העדה האתיופית. הוא ידע כי יש באפשרותו לנטוע בתלמידים חלומות ושאיפה להצלחה.

יצחק תמיד מחפש אחר דרכים יצירתיות שיעזרו לו להגיע אל התלמידים ולגרום להם למצוא עניין בחומר הלימודי. הוא פנה אליהם בהמון סבלנות ואהבה, והיווה עבורם מודל ודוגמה להשקעה והתמדה. יצחק הצליח להחזיר לתלמידים רבים את החשק ללמוד ואת האמון שלהם בעצמם.